Half jaar voorbij!! - Reisverslag uit Dover, Verenigde Staten van Lonneke Holling - WaarBenJij.nu Half jaar voorbij!! - Reisverslag uit Dover, Verenigde Staten van Lonneke Holling - WaarBenJij.nu

Half jaar voorbij!!

Door: Lonneke Holling

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

27 Februari 2011 | Verenigde Staten, Dover

Hoi!!

Sorry dat ik zo ongelooflijk lang niets meer heb geschreven. Vanaf nu ga ik het weer beter proberen bij te houden. Deze week waren mijn ouders en Tessa er en dat was heel leuk!!!

Vrijdagmiddag hebben Jeff, Mya en ik ze opgehaald op het vliegveld en daarna zijn we naar huis gegaan.
Toen hebben ze een paar buren ontmoet en cadeautjes gegeven en gekregen.
Op zaterdag zijn we eerst naar de racebaan gegaan en toen hebben we daar foto's gemaakt.
Daarna zijn we naar het Air Force museum gegaan en daarna heeft Amy, Tessa en mij naar de mall gebracht en toen hebben we geshopt.
's Avonds hadden we een groot feest en toen hebben ze zo'n 40 à 50 mensen ontmoet. Ik en Tessa hebben met mijn vrienden gewoon een film gekeken. Dat was heel gezellig.
Op zondag zijn we naar Philadelphia gegaan. Daar heeft de dochter van mijn buren ons wat dingen laten zien.
We hebben cheesesteak gegeten, de Liberty Bell gezien en het Betsy Ross museum bezocht.
's Avonds hebben we met wat buren een spel gespeeld en dat was heel gezellig.
Maandag zijn we heel vroeg opgestaan om naar New York te gaan. We hadden eerst wat problemen met de bus, maar uiteindelijk zijn we toch in New York aangekomen.
Daar zijn we eerst naar Ground Zero gegaan en daarna naar Toys 'R Us. Daar zijn Tessa en ik met Mya en Vinny en hun oma in het reuzenrad gegaan. Dat was wel grappig.
Daarna hebben we opgesplitst en voor de rest van de dag hebben Tessa en ik geshopt en een taxi genomen. Dat was een hele leuke dag!
Op dinsdag was het de bedoeling dat Tessa mee naar school zou gegaan, maar het had gesneeuwd dus we hadden vrij.
Daarom zijn we met de buren gaan sleeën en dat was best leuk. 's Middags wilde mama een supermarkt zien, dus toen heb ik ze naar Wal-Mart gebracht.
's Avonds hebben papa, mama, Tessa en ik bij mijn AFS-vertegenwoordiger Jeanine gegeten. Dat was ook wel leuk.
Op woendag heeft Jeanine ons meegenomen naar de outlets en toen hebben we uitgebreid geshopt.
Tussendoor zijn we naar het strand gegaan en daar hebben we heel lekker geluncht. Daarna zijn we weer verder gaan shoppen.
Op donderdag zijn we met Amy naar Washington gegaan. Daar hebben we het Witte Huis, het Washington Monument, de Capitol, de Lincoln Memorial, het Vietnam War Memorial en The National Museum of American History gezien. Dat was heel leuk.
Op vrijdag zijn we met z'n vieren eerst naar het centrum geweest. Daar heeft Tessa eerst jurken gepast voor haar gala, maar niks gekocht en daarna zijn we naar de Vera Bradley winkel gegaan.
Daarna zijn we naar de Mall geweest en hebben we nog meer geshopt. We hebben daar toen ook geluncht en daarna zijn we nog even naar huis gegaan.
Daarna zijn we naar een restaurant gegaan voor een klein afscheidsfeestje en daarna zijn ze weggegaan.
Het was een hele leuke week!!

Gisteren heb ik niet zoveel gedaan. 's Middags ben ik met Jeff, Mya en Vinny naar het park gefietst en daar hebben ze in de speeltuin gespeeld.
's Avonds hebben we een film gekeken, Secretariat, maar dat was het.

Zwemmen is nu voorbij en waarschijnlijk ga ik nu voetballen. Dat gaat echt vreselijk worden, want als ik ergens slecht in ben, dan is dat het wel, maar ik heb Alixia beloofd om het samen met haar te gaan doen dus wel zullen wel zien.:P

Ik hoop dat het goed gaat in Nederland.

Xx Lonneke

  • 27 Februari 2011 - 17:08

    Tessa:

    Je bent het art museum vergeten haha! dat was echt een hoogtepuntje!

  • 27 Februari 2011 - 17:10

    Anniek:

    He lieffie.
    Wauw. Still sounds good! Leuk dat je ouders zijn geweest zeg! Zal vast wel even gezellig zijn. Hopelijk krijg je nu geen enorme heimwee ;-)
    Ben benieuwd hoe het voetballen gaat worden haha. Gewoon trappen en rennen joh :p
    Geniet van de resterende tijd daar!
    xx Anniek

  • 27 Februari 2011 - 17:14

    Mama:

    Het was inderdaad een geweldige week! Heel fijn om te zien hoe jij daar leeft en vooral om te zien hoe goed je het daar doet. Geweldig!!!!
    Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Nu nog (maar) 4 maanden, dat hou ik nog wel vol, nu ik met eigen ogen heb gezien hoe jij het daar naar je zin hebt. Meissie, bedankt voor de fantastische week!
    Liefs en kusjes van mama.

  • 27 Februari 2011 - 19:32

    Pappa:

    Is dit alles wat we gedaan hebben We hebben ook nog bij de Mexicaan Tessa's verjaardag gevierd. Ik heb volgens jullie ook nog a-sociaal liggen snurken op de bank. Ik weet daar niets meer van. Ik had volgens mij alleen maar naar de TV liggen kijken.
    Ik vond het een enorm leuke week.

  • 27 Februari 2011 - 21:30

    Bettie:

    Het zal zeker een overgetelijke week geweest zijn. Ik heb nog wel eens aan jullie moeten denken en ik zal de verhalen ongetwijfeld in geuren en kleuren te horen krijgen.
    Suc-6 met voetballen! hartelijke groetjes uit Dieren.

  • 28 Februari 2011 - 05:46

    Jaap En Annemieke:

    Zo dat was een heavy programma, maar ja wel leuk zo te lezen. En super veel gezien, geweldig. En lekker veel geshopped bij de outlets. Heerlijk deden wij ook altijd graag! Scheelt qua prijs altijd weer veel met Nederland.
    Lonneke geniet nog van je laatste maandjes in de USA. groetjes uit een zonnig Zuid Afrika. Jaap en Annemieke

  • 28 Februari 2011 - 09:44

    O&O:

    Lieve Lonneke!
    Dat was me het weekje wel!
    Tegen de tijd dat je terug komt mag je er wel een koffer bij aanschaffem!
    Jammer dat je niet met Tessa naar school kon, maar dat haal je wel weer in als je terug bent!
    Wij kijken er naar uit!
    Voor nu zendt Oma je nog afzonderlijk een mailtje.
    Sterkte met je voetballen, wij komen maar NIET kijken!
    Lfs, Xx, O&O

  • 07 Maart 2011 - 17:28

    Eef:

    Hartstikke leuk verslag van die week, Lonneke!! Best vol natuurlijk voor je pa en ma en Tessa, maar ze wilden toch ook zo veel mogelijk zien en meemaken? Prachtig dat jullie nu weer eventjes met z'n 4-tjes waren!
    Ik kijk alweer uit naar een volgende episode: liefs "an ordinary day at.....school? of........on the football grounds?
    liefs,
    eef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dover

Lonneke

De wereld rond, beetje bij beetje!

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 49579

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 25 Januari 2016

Stage Vietnam

11 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Cambodja 2014

09 Maart 2013 - 22 Juni 2013

Au Pair Spanje

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

Highschool jaar Amerika

Landen bezocht: