Nog 1 dag! - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Lonneke Holling - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Lonneke Holling - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Lonneke Holling

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

11 Augustus 2010 | Nederland, Odijk

Hee allemaal!

Morgen ga ik na 2 jaar lang wachten eindelijk weg. Ik moet om 12 uur op Schiphol zijn en dan vertrek ik om 2 uur met Icelandair naar Amerika. Ik moet eerst nog overstappen in Reykjavik, maar daarna vlieg ik naar New York JFK. Ik zal de eerste nacht eerst in een hotel op het vliegveld slapen en de dag daarna ga ik naar me oriëntatie. Daar blijf ik dan ook een nacht en de dag daarna (14 augustus) ga ik eindelijk naar me gastgezin.

Ik heb m'n gastgezin inmiddels al wat vaker gesproken en ze klinken heel aardig. Ook heb ik me buurvrouw gesproken en zelfs die heeft er heel veel zin in. Voordat ik naar school ga zijn ze allemaal al veel met me van plan en me gastbroertje en zusje tellen de dagen af tot ik kom. Ik ook!

25 augustus moet ik dan echt naar school. Verder weet ik nog niet zoveel, maar ik heb er zin in!

Ik heb inmiddels ook 2 afscheidsfeestjes gehad. Een voor familie enzo en een voor vrienden. Ik vond ze allebei echt heel leuk, dus iedereen heel erg bedankt! Bedankt ook voor iedereen zijn leuke cadeautjes en bijdrages!

Tot volgend jaar!

Xx Lonneke

  • 11 Augustus 2010 - 19:57

    Tessa:

    veel plezier, maar ik spreek je vast nog wel haha

  • 11 Augustus 2010 - 19:58

    Lonneke Holling:

    Dat denk ik ook, ja.:P

  • 11 Augustus 2010 - 20:15

    Anneke En Bert:

    Geniet er maar lekker van veel succes en een goeie reis!
    Kusjes

  • 11 Augustus 2010 - 20:33

    Marloes:

    chillle opmaak! hihi
    anyway, ga maar veel dvd's kijken in het vliegtuig :)

  • 11 Augustus 2010 - 23:54

    Mama En Papa:

    Lieve schat,
    Morgen het grote afscheid!!!! Je avontuur waar je zo lang op gewacht hebt gaat eindelijk beginnen. Alles is gepakt en je bent er helemaal klaar voor. We zullen je missen, maar gunnen je een onvergetelijk schooljaar toe in de States. Goede reis en heel veel liefs en veel kusjes xxxx

  • 12 Augustus 2010 - 01:13

    Eef:

    Lieve Lonneke,
    Vanaf een ver eiland in de zon kom ik je toch ook nog een keertje 'vaar-wel' zeggen: om te beginnen een goede reis gewenst (kan ook al heel leuk zijn, met wie je onderweg tegenkomt!) En voor daarna heel gezellige en ook boeiende dagen gewenst bij al je eerste kennismakingen! Het is fantastisch zoals alles en iedereen voorbereid is op je vertrek en je aankomst en je het allerbeste daarbij gunt: en dat geldt ook voor mij: fijne tijd gewenst!
    Knuffel,
    Eef

  • 12 Augustus 2010 - 09:34

    Hannah:

    Hee! Nu ben je al onderweg wss... veel plezier en geluk enzo! En tot na Amerika!
    en fijne reis!
    xxx

  • 12 Augustus 2010 - 14:55

    :

    Spannend!
    Heel veel plezier :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Odijk

Lonneke

De wereld rond, beetje bij beetje!

Actief sinds 29 Juni 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 49584

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 25 Januari 2016

Stage Vietnam

11 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Cambodja 2014

09 Maart 2013 - 22 Juni 2013

Au Pair Spanje

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

Highschool jaar Amerika

Landen bezocht: