Foto's - Reisverslag uit Dover, Verenigde Staten van Lonneke Holling - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Dover, Verenigde Staten van Lonneke Holling - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Lonneke Holling

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

10 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Dover

Hee!!

Sorry, nog geen nieuw verslag. Sinds me vorige verslag ben ik naar de dierentuin geweest, naar de NASCAR race. Een paar keer ergens anders gegeten. Een gamenight gehad. Geshopt met Alixia en halloweenversieringen gemaakt in haar voortuin. Met Tessa gepraat op de webcam samen met Vinny en Mya. Puzzeltocht door Dover gedaan samen met Rachel en twee van haar vrienden. Gisteren naar Reston, Virginia geweest samen met Joan en Molly en Kevin, om Joan's dochter te bezoeken. Daar naar Oktoberfest geweest en geluncht. 's Avonds naar Washington D.C. geweest en Lincoln memorial en nog iets gezien.

Dat was even kort samengevat. Ik zal het zo snel mogelijk uitgebreider vertellen, maar nu ging het alleen maar om de foto's.

Dit is de link:

Dit is de link naar 1 van de albums, maar als je dan op mijn foto's klikt, kom je bij al mijn albums, want ik heb nog wat nieuwe albums.

Xx Lonneke

• 10 Oktober 2010 - 13:44

Tessa:

keitof dat ik er in voorkom!

• 10 Oktober 2010 - 14:05

Mama:

Leuke foto's!!!!!!!!
    We zien aan je bekkie dat je het goed naar je zin hebt. De uitgebreide verhalen komen de volgende keer wel weer. Met zulke leuke foto's ben ik al blij.

Liefs en kusjes van je moeder.

• 10 Oktober 2010 - 14:38

Iet:

Hoi Lonneke
    Wat een leuke foto's en wat een bijzonder jaar maak je mee.Hopelijk dat je straks wel weer hier kan wennen.Maar dat is voor later zorg.In ieder geval zijn wij hier stik jaloers op je,zo'n afwisselend leven.
    Het is net of wij een heel saai leven hebben,maar dat is niet zo hoor.
    Groetjes uit een zonnig Puttershoek.
    Iet en Kor

• 10 Oktober 2010 - 15:28

Hannah:

Heee Lonneke! Leuke foto's allemaal :D Btw: Dat t-shirt met die stipjes heb ik ook :) Maaare tofjes allemaal hoor ^^
    xxx

• 10 Oktober 2010 - 15:37

Connie:

dank voor de foto's! leuk om mee te maken voor jou!
    groeten

• 10 Oktober 2010 - 16:26

O&O:

bedankt voor die leuke rodeo foto's,nu konden we lilly ook eens goed zien,en nu nog 10 nachtjes slapen!!! XXXXXX

• 10 Oktober 2010 - 18:42

Bettie Brouwer:

Geweldige foto's hoor!
    Leuk dat we steeds weer een kijkje mogen nemen in jouw leventje daar!
    Have more fun!
    Greetzzzz from Dieren

• 11 Oktober 2010 - 10:34

Margriet V D.:

Hoi Lonneke,

stoer hoor die cowboy's. Heb je zelf ook nog gereden? Enne, marlboroman (vd reclame)nog gezien?

Veel plezier toegewenst!!

• 11 Oktober 2010 - 11:43

Ingeborg:

Hoi Lonneke,

we kunnen zien dat je aan het genieten bent.
    Vooral doorgaan.

• 14 Oktober 2010 - 15:17

Aad En Andrea:

Hoi,

Leuke foto's vooral die met het t-shirt met stippen.Volgens mij heb je het reuze naar je zinzo te zien!

We reageren een beetje laat waren 2 weken op Aruba en 2 dagen Curacou wegens vertraging.

Groetjes
    Aad en Andrea